top of page

Market Research Group

Public·170 members

[I dag-] Bodø Glimt mot Strømsgodset 1 oktober 2023

13. nov. 2022 — Bodø/Glimt gjorde akkurat nok til å slå Strømsgodset 4-2 på bortegress og sikre sølvmedaljen i Eliteserien i siste runde.

etter kampen:– Det er for meg helt ufattelig at de ikke bruker x antall hoder som sitter inne i en VAR-buss. Da må vi stille spørsmål om vi skal ha det, hvis ikke vi skal bruke det, sier Knutsen til VG etter å ha sett situasjonen i reprise flere ganger. IKKE FORNØYD: Bodø/Glimt-trener Kjetil Knutsen. – Det er en 50/50-situasjon. Hvorfor skal det blåses den veien? Han (Moumbagna) prøver å ta ballen. Bodø/Glimt kamp på TV & Live stream i dag - kanal, tid Her finner du program med oversikt over alle Bodø/Glimt kamper på TV og Live stream i Norge. 1 okt. i morgen, søndag. 19:15. Bodø/Glimt – Strømsgodset. Vi har hatt noen situasjoner på Marienlyst òg. Det er ikke vits å prate om. Jeg har fokus på at vi vant 2–0 og gjennomførte en perfekt fotballkamp, sier Isnes til VG. – Han drar meg bakover. Det er en grunn til at han kommer først på den, og det er fordi han bruker krefter mot meg på ulovlig vis, sier Strømsgodset-forsvarer Fredrik Kristensen Dahl. Foto: Christoffer Andersen / NTB– Da jeg så den situasjonen live så så jeg et frispark. Gulliksen på vei til Bodø/Glimt: Møtte ikke på Strømsgodset 6. juli 2023 — Strømsgodset nærmer seg et salg av Tobias Gulliksen til Bodø/Glimt. 19-åringen var ikke tilstede på torsdagens trening i Drammen. Publisert:Oppdatert 26. juniPå overtid – før Godsets 2–0-scoring – hadde Bodø/Glimt ballen i mål, men dommer Sigurd Kringstad annullerte målet og dømte i stedet frispark mot Glimt-spiss Faris Pemi Moumbagna etter duell med Godset-stopper Fredrik Kristensen Dahl. Situasjonen fikk Bodø/Glimt-trener Kjetil Knutsen til å rase mot VARVARVideodømming. VAR står for Video Assistant Referee. – Dommeren kan ikke ta så raske avgjørelser. Da må han vente og så kan han ta en riktig avgjørelse. Det er det som er poenget. Dommersjef Terje Hauge sier følgende om den omdiskuterte situasjonen:– Sigurd (Kringstad) skulle ifølge VAR-protokollen avventet fløyten til ballen er i mål eller situasjonen avklart. Når det er sagt så mener jeg det var en riktig avgjørelse. Vi kan se BG22 (Moumbagna) holde i drakten til S27 (Kristensen Dahl) som blir dratt bakover, skriver Hauge i en SMS til VG. Se intervjuet med Knutsen her:Bodø/Glimt-kaptein Patrick Berg påpeker:– I den situasjonen kan ikke VAR gripe inn fordi dommeren blåser før ballen ligger i mål, sier Berg til VG. Godset-trener Jørgen Isnes var lite interessert i å snakke om det annullerte Glimt-målet på overtid:– For å være litt tøff, så driter jeg egentlig i det. Bodø/Glimt - Strømsgodset sammendrag Fotball resultat og Få siste nytt om Bodø/Glimt og Strømsgodset, og finn Eliteserien standings, results, top scorers og previous winners. Fans av Fotball kan lese ... Glimt vant hjemme mot Strømsgodset 16. juni 2019 — Bodø/Glimt tok imot gjestende Strømsgodset hjemme på Aspmyra søndag kveld. Første omgang gikk uten scoringer, men slik gikk det ikke i andre ... Det kan innebære at vi får en dynamisk fotballkrig på Marienlyst Stadion. Strømsgodset form og statistikk 2 seiere, 0 uavgjorte og 2 nederlag. Det er beholdningen fra denne klubben så langt her på Marienlyst Stadion. Strømsgodset er tilbake i egen "lekegrind" etter borteseieren mot Vålerenga (1-0), da med mål fra Stengel. Mannskapets keeper Myhra var nær uslåelig i seieren, med syv redninger. Strømsgodset vs Bodø / Glimt Tips & Omtale 2023 | Fotballsentralen. noAvstanden til oppgjøret for Bodø / Glimt er litt krevende, selv med romslig reisebudsjett. 1200 kilometer skal tilbakelegges. Begge mannskap har hatt utbytte av noen rolige dager til å summe seg foran dagens kamp, både i form av hvile og tid til gode treningsøkter. Strømsgodset vs Bodø / Glimt Tips & Omtale 2023 19. juni 2023 — Både Strømsgodset og Bodø / Glimt bør være gira på kriging og poeng i dette møtet, tross at bortelaget har vært bedre hittil denne sesongen. Bodø/Glimt vendte til seier og skapte sølvfest mot 13. nov. 2022 — Bodø/Glimt gjorde akkurat nok til å slå Strømsgodset 4-2 på bortegress og sikre sølvmedaljen i Eliteserien i siste runde. Bodø/Glimt - Strømsgodset Vi klarer ikke legge seieren mot Godset bak oss helt enda. Se bildee fra kampen her. Alle foto: Jøran Johnsen. 158 Likes3 comments. [Se==] Strømsgodset mot Bodø Glimt 25/06/2023 25. juni 2023 — 00, TV2 PlayHamKam - Stabæk, søndag 23. Viking - Strømsgodset • VG Live K, P. 4, Tromsø, 4, 8. Strømsgodset-Bodø/GlimtBodø/Glimt valset over ... runde13:30V sport+Fotball: WSL: Manchester City - Chelsea14:00NRK1Orientering: EM i Italia, knockoutsprint15:00V sport Premier LeagueFotball: Brighton - Liverpool15:00V sport Premier League 1Fotball: West Ham - Newcastle15:00TV 2 Sport 1Fotball: Start - Kongsvinger15:00Eurosport NorgeSykkel: Paris - Tours15:00V sport 3Hopp: Sommer Grand Prix, mixed lag17:00TV 2Fotball: Molde - Bodø/Glimt17:30V sport Premier LeagueFotball: Arsenal - Manchester City19:00V sport 1Motorsport: F1, Qatar GP, hovedløp19:15TV 2 Sport 1Fotball: Vålerenga - Brann20:00V sport+Sandvolleyball: Mol/Sørum i VM, dag 320:45VGTVFotball: Napoli - FiorentinaDRAMMEN (VG) (Strømsgodset – Bodø/Glimt 2–0) Bodø/Glimt-trener Kjetil Knutsen er langt fra fornøyd med VAR etter at Strømsgodset påførte serielederne sesongens første tap i Eliteserien. Bodø/Glimt ... Bodø/Glimt Bodø/Glimt - Strømsgodset Logo for Strømsgodset. Kjøp billetter her mot Club Brugge · 28. sep. 2023. Viktig informasjon til alle som skal på ... Han andre (Kristensen Dahl) bare stenger ham og prøver å ta han. Hvorfor det skal gå i disfavør Bodø/Glimt er helt ufattelig for meg, fortsetter Knutsen. – I VAR-protokollen står det at det skal være åpenbar feil for å gripe inn da? – Jaja, men de brukte jo ikke VAR. Det er det som er problemet. Det er ingenting som tyder på at de brukte VAR i situasjonen. E11: Strømsgodset - Bodø/Glimt - TicketCo Strømsgodset - Bodø/Glimt, Søndag 25. juni kl. 19:15Sesongkort og Godset abonnement gjelder på alle hjemmekamper i Eliteserien.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

bottom of page